Monday, February 29, 2016

Terapi RESDUNG Herbanika Ramboo (RM18)

Terapi Resdung Herbanika Ramboo


RM18 sebotol

*belum masuk postage

PRODUK TERLARIS & BERKESAN!


BELI? Whatsapp / Sms / Tel

017- 388 2426  REMY

** Dapat membantu anda menyegarkan pernafasan, resdung, hidung tersumbat, pening kepala dan selesema..

** Intipati wangian dari 100% herba Malaysia..


** Pada pendapat saya, walaupun saya TIADA RESDUNG tetapi saya tetap membelinya kerana terpesona dengan bau KESEGARAN HERBA yang KUAT BERTENAGA tetapi berjaya MELAPANGKAN FIKIRAN saya. Ia sangat efektif dan sentiasa dibawa ke mana-mana untuk mengatasi masalah seperti... :-

  • Pening-pening dan sakit kepala
  • Berasa mual atau loya atau rasa mcm nak muntah
  • Melegakan fikiran.... melapangkan minda
  • Selalunya saya hidu ketika saya rasa tension, stress, fikiran serabut...
  • Saya juga suka menyedutnya melalui mulut sekadar untuk melegakan kerongkong dan terasa kesegaran maksimum dalam tekak..
  • Sangat berguna di bawa dalam bas, tren, kapal dan perjalanan yang memakan masa yang panjang dan lama.
  • Turut berkesan dihidu bagi tujuan mencari ilham atau idea ketika otak rasa buntu..... kesegarannya seperti berjaya menyuntik semangat diri dan idea boleh terhasil dengan mudah
Apapun, itu PENDAPAT SAYA SENDIRI. Oleh kerana saya menggemarinya, saya meletakkan sebotol di rumah, di pejabat, dalam kereta dan dalam beg! Kita biasa menggunakan MINYAK ANGIN, tetapi BAU nya akan tersebar dalam bas atau tempat awam ketika kita menggunakannya. So, saya rasa inilah alternatif yang paling saya suka :) ANDA CUBA LAH PULA!


    




   



  












No comments:

Post a Comment